Serwis

Autoryzowany serwis firm Radiodetection, Ovarro, Pearpoint, Riser Bond, Deep Trekker, Riken Keiki, oraz Schonstedt.

Kody najczęstszych błędów

Kody błędów Bluetooth RD7100 / RD8100

Kod błęduOpis
BT001Bluetooth nie skonfigurowany dla tego urządzenia
BT002Wewnętrzny błąd Bluetooth
BT003Lokalizator niesparowany z nadajnikiem
BT004Lokalizator niesparowany z PC / PDA
BT005Sparowano, ale próba połączenia nie powiodła się. Może być konieczne włączenie zasilania
BT006Uszkodzona odpowiedź otrzymana z generatora
BT007Nieokreślona odpowiedź otrzymana z generatora
BT008Brak odpowiedzi od generatora
BT009Uszkodzona odpowiedź otrzymana od PDA
BT010Awaria transmisji do PDA
TX???Nadajnik nie może zmienić na żądana częstotliwość – sprawdź, czy model nadajnika jest ustawiony poprawnie

Kody błędów GX-3R / GX-3R PRO

Kod błędu / OznakaOpis
001Wewnętrzny błąd ROM
010Wewnętrzny błąd RAM
021Wewnętrzny błąd FRAM
031Błąd pamięci FLASH
080Błąd sensora
081Błąd płyty głównej
082Błąd sensora temperatury
083Błąd modułu Bluetooth
Dioda LED ładowania miga na przemian zielony i pomarańczowyTemperatura jest poza dopuszczalnym zakresem temperatur ładowania

Kody błędów NC-1000 / NP-1000 / GP-1000

Kod błędu / OznakaOpis
FAIL SYSTEMWewnętrzny błąd obwodu
FAIL BATTERYNiski poziom baterii
FAIL SENSOR (Przy kalibracji)Świeże powietrze nie jest dostarczane do detektora
FAIL SENSORBłąd sensora
FAIL LOW FLOWObjętość przepływu zmniejszyła się z powodu zatkania części próbkowania, zgiętego węża itp. / Błąd pompy
FAIL CLOCKBłąd zegara

Kody błędów SP-220

Kod błędu / OznakaOpis
FAIL SYSTEMWewnętrzny błąd obwodu
FAIL BATTERYNiski poziom baterii
FAIL SENSOR (Przy kalibracji)Świeże powietrze nie jest dostarczane do detektora
FAIL SENSORBłąd sensora
FAIL LOW FLOWObjętość przepływu zmniejszyła się z powodu zatkania części próbkowania, zgiętego węża itp.
FAIL PUMPBłąd pompy
FAIL CLOCKBłąd zegara

Jak przekazać urządzenie do serwisu

  1. Zapakuj urządzenie odpowiednio je zabezpieczając, aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
  2. Wypełnij formularz. Bez wypełnionego formularza nie podejmujemy się żadnej czynności serwisowej.
  3. Wyślij sprzęt na adres: ul. Dworcowa 38/26 05-500 Piaseczno, lub skorzystaj z możliwości odbioru sprzętu. W takiej sytuacji koszt odbioru, oraz dostawy doliczany jest do kosztów serwisowych, a skan formularza musi zostać wysłany emailem na adres: biuro@rdtech.pl.

Kontakt z serwisem

Adam Bieliński

+48 503 514 082 | bielinski.adam@rdtech.pl