Serwis

Autoryzowany serwis firm Radiodetection, Ovarro, Pearpoint, Riser Bond, Deep Trekker, Riken Keiki, oraz Schonstedt.

Kody najczęstszych błędów

Kod błędu   Opis
 BT001  Bluetooth nie skonfigurowany dla tego urządzenia
 BT002  Wewnętrzny błąd Bluetooth
 BT003  Lokalizator niesparowany z nadajnikiem
 BT004  Lokalizator niesparowany z PC / PDA
 BT005  Sparowano, ale próba połączenia nie powiodła się. Może być konieczne włączenie zasilania
 BT006  Uszkodzona odpowiedź otrzymana z generatora
 BT007  Nieokreślona odpowiedź otrzymana z generatora
 BT008  Brak odpowiedzi od generatora
 BT009  Uszkodzona odpowiedź otrzymana od PDA
 BT010  Awaria transmisji do PDA
 TX???  Nadajnik nie może zmienić na żądana częstotliwość – sprawdź, czy model nadajnika jest ustawiony poprawnie
 Kod błędu / Oznaka Opis
 001  Wewnętrzny błąd ROM
 010  Wewnętrzny błąd RAM
 021  Wewnętrzny błąd FRAM
 031  Błąd pamięci FLASH
 080  Błąd sensora
 081  Błąd płyty głównej
 082  Błąd sensora temperatury
 083  Błąd modułu Bluetooth
 Dioda LED ładowania miga na przemian zielony i pomarańczowy.  Temperatura jest poza dopuszczalnym zakresem temperatur ładowania.
 Kod błędu / Oznaka Opis
 FAIL SYSTEM  Wewnętrzny błąd obwodu
 FAIL BATTERY  Niski poziom baterii
 FAIL SENSOR (Przy kalibracji)  Świeże powietrze nie jest dostarczane do detektora
 FAIL SENSOR  Błąd sensora
 FAIL LOW FLOW  Objętość przepływu zmniejszyła się z powodu zatkania części próbkowania, zgiętego węża itp. / Błąd pompy
 FAIL CLOCK  Błąd zegara
 Kod błędu / Oznaka Opis
 FAIL SYSTEM  Wewnętrzny błąd obwodu
 FAIL BATTERY  Niski poziom baterii
 FAIL AIR CAL  Świeże powietrze nie jest dostarczane do detektora
 FAIL SENSOR  Błąd sensora
 FAIL LOW FLOW  Objętość przepływu zmniejszyła się z powodu zatkania części próbkowania, zgiętego węża itp.
 FAIL PUMP  Błąd pompy
 FAIL CLOCK  Błąd zegara

Jak przekazać urządzenie do serwisu

  1. Zapakuj urządzenie odpowiednio je zabezpieczając, aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
  2. Wypełnij formularz. Bez wypełnionego formularza nie podejmujemy się żadnej czynności serwisowej.
  3. Wyślij sprzęt na adres: ul. Dworcowa 38/26 05-500 Piaseczno, lub skorzystaj z możliwości odbioru sprzętu. W takiej sytuacji koszt odbioru, oraz dostawy doliczany jest do kosztów serwisowych, a skan formularza musi zostać wysłany emailem na adres: biuro@rdtech.pl.

Kontakt z serwisem